شورای معلمان

 دومین جلسه شورای معلمان مجتمع درساعت ۹ صبح روز دوشنبه با حضور کلیه همکاران برگزار گردید.اهم مطالبی بود که دراین جلسه به آن اشاره شد عبارتند از : ارائه گزارش از فعالیت های مجتمع درسال ۹۰-۸۹، تشریح فرم های جدید ارزشیابی۹۱-۹۰ همکاران ،تغییر ساعت آموزشی ، حضور فعال همکاران در فعالیت های مختلف ، استعدادیابی دانش اموزان در هرکلاس و بکارگیری آنان در مراسم های مختلف و....... .

روز دانش آموز

 

۱۳ آبان روز دانش آموز مبارک

 

شورای دانش آموزی

 

امروز "من هم درکنار دوستانم لذت انتخاب کردن ورأی دان را تجربه کردم ".

دوستانی که نماینده ما شدند عبارتند از :

۱- علیرضا ابراهیم زاده

۲- پوریا شیخ

۳- جواد زاهد