شورای معلمان
دومین جلسه شورای معلمان مجتمع درساعت ۹ صبح روز دوشنبه با حضور کلیه همکاران برگزار گردید.اهم مطالبی بود که دراین جلسه به آن اشاره شد عبارتند از : ارائه گزارش از فعالیت های مجتمع درسال ۹۰-۸۹، تشریح فرم های جدید ارزشیابی۹۱-۹۰ همکاران ،تغییر ساعت آموزشی ، حضور فعال همکاران در فعالیت های مختلف ، استعدادیابی دانش اموزان در هرکلاس و بکارگیری آنان در مراسم های مختلف و....... .
+ نوشته شده در دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت 20:54 توسط
|

بعضی از تکه های زمین خدا خوشبخت ترند چون می شود نردبان هایی روی آن گذاشت واز درخت آسمان بالا رفت.