دومین جلسه انجمن اولیاء و مربیان مجتمع با حضور اعضاء اصلی برگزار گردید . دراین چلسه گزارش فعالیت های انجام گرفته در سال تحصیلی گذشته ۹۰-۸۹ و برنامه های در دست اقدام سال جدید و فعالیت ها وهزینه های انجام گرفته تاکنون ارائه گردید . و اعضاء انجمن به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص انجام هرچه بهتر فعالیت ها و برنامه های مختلف مجتمع در سال جدید پرداختند .